sreda, 16. marec 2011

Moja "VISIONS OF THE FUTURE"

Na netu sem naletela na natečaj :

VISIONS OF THE FUTURE
Future is a wide source of inspiration for artists.
We invite you to think about the world of tomorrow and come up with an
innovative idea in the field of Polymer clay creation. Explore the new
trends, play with textures, colours and concepts. The only limit will be
your imagination!


In se je vklopila moja imagination :)
In "imaginirala" teden ali dva, premlevala barve, oblike .
Prvič sem celo porisala par listov z idejami. Seveda sem hotela nekaj novega,  izvirnega , ...
Skratka, nastalo je ogrlica. Bela , čipkasta, nežna .
Ni je bilo enostavno izdelati.
Prvič zaradi oblike , drugič , ker je en del votel, ker bi sicer bila pretežka. In najtežje ... obdržat belo BELO.
Kljub vsem trudu, se mi je izmuznilo par pasjih dlak .. ma to je davek nas pasjeljubcev :)
Potem mi je na pomoč priskočila še VIXI kot čudovit model :)





Če vam je izdelek všeč , lahko zanj glasujete  TULE .

28 komentarjev:

  1. Zelo zelo zelo mi je všeč! In tudi dobro stoji na modelu!

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaaaaaaaa, Fiki fenomenalna je :))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. A.D.I.J.O.P.A.M.E.T.

    :) Noro, noro, noro lepa. Pa model je tut hud ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. všeč? VŠEČ??? norrrroooooo!!!
    đizs, kako si tole spravla skup... sem se priklonila do tal.
    in - ja, kot je rekla Neža - model je tut hud :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Carsko!!! In na modelu je še prav posebej lepa.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem glasovala. Škoda, ker lahko samo 1x. :(
    Privoščim ti zmago!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fikiiiii! Ti si čist nora! Kakšna krasna ogrlica!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Waw presegla si samo sebe,krasna je.:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo glasovala,upam da ti rata zmagat:):):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Noooooooooro dobro. Čudovito. Krasna ogrlica in na modelu še lepša. Tudi glasovala sem. Držim pesti zate.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si to skombinirala. Vse verižica, model, ideja. Glasovala.

    OdgovoriIzbriši
  12. AAAAAAAAAAAua! No vidiš, zdaj se mi je čeljust zaskočila!!!!:):)
    Tole , tole pa je en hudo ubogljiv fimo!!!:):)
    Fantazija!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Noro lepa, vsaka čast. Če ne bi bla prestara, pa oženjena bi se še enkrat, sam zato, da bi jo lahko mela :))).

    OdgovoriIzbriši
  14. o vau, kaj takega pa iz poli še nisem videla Kapo dol pred tem in vsekakor grem sedaj takoj glasovat za to nežno, romantično in prekrasno zadevico.

    OdgovoriIzbriši
  15. Noro lepa ogrlica, grem hitro glasovat.

    OdgovoriIzbriši
  16. Saj ni več kaj reči, noro dobro, samo da me prijavi, pa glasujem.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vsem {hug}.
    Mi je res všeč , da vam je všeč :)
    Je lepo dobit potrditev, da ves trud ni bil zamanj :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Andreja,uf, tole je pa res bil rud! PREKRASNA JE!!!!!! Glasujem (čakam na confirmation letter)!

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow, krasna je!!! Tako elegantna, prefinjena ... verjamem, da je bila izdelava zahtevna. Glas pa je na poti.

    OdgovoriIzbriši
  20. Jooo Andreja, tale ogrlica je prečudovita, čestitam ti za idejo in izvedbo!! Deluje nežno, a ima vseeno močan karakter. Zlahka si jo predstavljam tudi na kakšni nevesti! Tudi tvojemu modelu odlično pristaja. Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Kaj naj sploh še rečem ... saj so že vse povedale in jaz se pridružujem njihovemu mnenju, da je fenomenalna in že glasujem ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  22. kaj je kaj takegasploh možno narediti? očitno je..samo izpod tapravih rok, fenomenalno je preblaga beseda;) glas oddan;)

    OdgovoriIzbriši
  23. O, fantastična!!! In Fiki in Vixi sta spet neprekosljiv tim - bravo!

    OdgovoriIzbriši
  24. No, tudi jaz komaj pridem do sape ob tej krasotici (tudi model je krasen). Super in še enkrat super!

    OdgovoriIzbriši
  25. U, hudo!!!! Res! Tud za zdaj, ne samo za "future"!

    OdgovoriIzbriši
  26. ooo woow.. čodovita je, človek se je kar ne more nagledati, super!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Kao noro lepa, pa ne samo ta, tudi ostale. Sem prvič zajadrala na tale blog in mi je čeljust dol padla. Jaz uboga para, pa komaj ličim Das maso od fimo in pojman nimam kako se tole dela.....Mogoče bom pa enkrat v prihodnjem življenju tudi jaz poskusila.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...