petek, 20. januar 2012

Votlovček dobi..

Danes je dan za žrebanje .
Upam, da sem polovila vse, ki ste delile objavo naprej in vas na seznam vpisala 2x.
Spisek sodelujočih :






Random pa je izbral :




Milencas čestitam!
Prosim sporoči mi tvoje podatke :)
Vsem sodelujočim se zahvaljujem za komentarje, ki jih res z veseljem preberem.

Prijeten vikend vam želim.
Andreja





7 komentarjev:

  1. Milena čestitam. Al boš važna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam srečnici, tebi Andreja pa hvala za priložnost :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Morale bi videti moj odziv na izzid žrebanja... Še tukaj hvala za tegale lepotca.
    Pa hvala za čestitke.
    Milenacs

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem sicer upala, da bom izžrebana jaz....
    Čestitam Milena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam! Pa sem upala, da mi bo "moja" 17 prinesla srečo :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...