ponedeljek, 11. marec 2013

Zelenko gre na pot :)

Ne morem vam povedati, kako ste me razveselile s komentarji.
Žal ne morem obdariti vseh.
Zelenko ( upam da sem željo prav razumela )

gre na pot proti



Petrovki .

Petrovka, če si imela v mislih drug obesek, me prosim pocukaj za rokav.

Uživajte !
Andreja

5 komentarjev:

  1. Pri meni si panagrado dobila;) Čestitke petrovki:)

    OdgovoriIzbriši
  2. točno ta obesek sem imela v mislih. yeeeees.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepi medaljončki. Barve so enkratne. Za to sigurno rabiš kilometrino. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. tvoje stvaritve spremljam že na otočku, ampak tule je še več krasot na ogled, zato sem morala postati spremljevalka. krasno izgleda! lp

    OdgovoriIzbriši
  5. petrovka, važička, hahaha - malo zelena pa sem od zavisti.
    sicer pa od srca čestitam!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...