ponedeljek, 8. julij 2013

Fimo terapija

Ko v treh meseceh poleg rednih obveznih ur v sluzbi narediš še skoraj ravno toliko "izrednih" ur, ne ostane veliko časa za hobi. Spodnji izdelki so bolj terapija, da se mi ne zmeša.

Nov dom so dobila očala.


Polymer clay, Fimo


 
 
Nov dom je dobila tudi moja grda razvada. Že dolgo občudujem teksture Helen Breil. Nekaj sem jih kupila že pred časom. Končno pa sem jih tudi uporabila .
 
Polymer clay, ink, tekstura Helen Breil

 
To je to.
 Stvari se počasi umirjajo. Upam da bom kmalu imela več časa za ustvarjane, ker ga res pogrešam .
In seveda več časa za  kofetkanje s kakšno sorodno dušo.
 
 
Uživajte!
Andreja 

15 komentarjev:

  1. Noro lepo! Teksture so res krasne. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu, kakšen fin domek imajo očala, ki so že sama po sebi fensi :) V tej škatlici pa bodo res nekaj posebnega :)
    Ono drugo me pa ne gane.. čakam ,da teksture nalepiš na kaj drugega :)))))))) pa tega, da boš kaj več frej, se tudi veselim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, tole je bila pa res prava fimo terapija :-)) Koliko enega dela je bilo vloženega v ta dva projekta!!! Ampak se je izplačalo, izdelka sta fantastična!!!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovno je oboje in verjamem, da je vsaj malo ustvarjanja nujno potrebna terapija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooooooo,krasno je, oboje. Očala so postala pomemben spremljevalec tudi pri meni, ne bi se branila takšnega etuija, res je lep. Lepo pa je tudi, da poskrbiš za svojo razvado, kaj hočemo, če jo že imaš, naj bo vsaj lepo zapakirana.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooooooo kok hud dom za očala .. hudo dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  7. gledam in gledam, ust kar zapret ne morem!
    mojstrica, moj poklon!!!!!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauu, perfekcija! Norodo dobra izdelka. Le drugega bi jaz uporabila za robčke :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, beautiful things and beautiful blog.
    But what is "fimoholik"???
    Best regards and wish you a Happy New Year!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljena Andreja, imaš krasne izdelke svaka čast bravo. Če želiš se mi pridruži kot članica na mojem novem blogu z kulinariko.
    http://wwwtinavalentina.blogspot.si/....pozdravljena Tina

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljena Andreja, imaš krasne izdelke svaka čast bravo. Če želiš se mi pridruži kot članica na mojem novem blogu z kulinariko.
    http://wwwtinavalentina.blogspot.si/....pozdravljena Tina

    OdgovoriIzbriši
  12. Noro lepo! Škatlica za očala je krasna!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...